تست تکه ابر

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

تست تکه ابر

سوال رواشناسي: تکه ابر...

در حقيقت اون تکه ابر و اينکه چکار با اون مي کنيد آئينه رفتار شما با عشق خود و کسي که دوستش داريد هست.

من اين سوال رو از دوستانم پرسيدم اين پاسخ ها رو دادند:

فقط مي خوام روی من بباره - تفسير : دوست دارم عشقم فقط مال من باشه و منو بيش از همه دوست داشته باشه

يکي ديگه: دوست دارم بگيرم همچين بچلونمش...

تفسير : خدا رحم کنه به کسي که همسر(شوهر) اون طفلي خواهد شد.

يکي ديگه از دوستان: دوست دارم بگيرم روش بخوابم ... شرمنده تفسير نداريم !!!

خود من هم در ابتدا پاسخم اين بود: دوست دارم ازش تاج درست کنم بگذارم روی سرم...

خيلي زن زليلم نه !؟؟


نظرات شما عزیزان:

آدم زمینی
ساعت0:32---24 خرداد 1390
من دوست داشتم که اون ابر روی خشک ترین بیابون خدا بباره تا هر قطره اون مثل جواهر پر بها باشه و با هر قطره ش زندگی بباره . دوست داشتم تمام قطره های آبش
نصیب تشنه ترین خاک بشه


باران پاییزی
ساعت19:59---23 خرداد 1390
می بوسیدمش و میفرستادمش برا کسی که دوسش دارم تا همه بوسه های من بارون بشه و بریزه روی اون که خیلی هم عاشق بارونه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |